سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

Adobe Flash Playerwww.iceheart.coo.ir ابزار محبوبی هست که بر روی بیش از 750 میلیون دستگاه متصل به اینترنت نصب گردیده است. این ابزار ویدئو های فلش، محتوای فلش و نرم افزارهای کاربردی فلش را بر روی دستگاه های مختلف به اجرا در می آورد.

بطور حتم شما نیز برای مرور اینترنت و محتوای فعال و چند رسانه ای آن به Flash Player نیاز دارید. این نسخه از ابزار "فلش پلیر" آخرین نسخه رسمی آن است که برای کاربران عرضه گردیده است.

دانلود:
Flash Player 9.0.115.0 - فایرفاکس، اپرا، نت اسکیپ و موزیلا
دانلود:
Flash Player 9.0.115.0 - IE حجم: 1.45 مگابایت، اینترنت اکسپلورر

  
 
www.iceheart.coo.ir این آنتی ویروس، نرم افزار منتخب سایت وین بتا می باشد. کاملآ رایگان بوده، بروز رسانی آن مستقیمآ از طریق اینترنت امکان پذیر است بدون هرگونه محدودیتی و از موتور قدرتمند جستجوی ساخته شده توسط کمپانی Symantec برخوردار است.

در نگارش جدید نرم افزار امنیتی شرکت سایمانتک این امکان برای شما فراهم شده است که علاوه بر نصب جداگانه آنتی ویروس (Symantec AntiVirus) برنامه ی محافظ ریسک های امنیتی (Security risk protection) را نیز نصب و استفاده نمایید.

علاوه بر استفاده ی عمومی، بدلیل برخورداری ضد ویروس سایمانتک به برقراری ارتباط با شبکه های داخلی مدیران این شبکه ها نیز می توانند از راه دور کنترل این نرم افزار و نحوه عملکرد آنرا کاملآ در اختیار داشته باشند. در صورتیکه قصد استفاده از این ضد ویروس را دارید به یکی از روش های زیر می توانید آنرا مورد استفاده قرار دهید:

برای یک کامپیوتر شخصی که به هیچ شبکه ای وابسته نمی باشد حالت (A stand-alone computer) را انتخاب نمایید. بطور مثال در یک کامپیوتر خانگی و یا یک رایانه قابل حمل (Laptop) شخصی. برای یک کامیوتر متصل به شبکه های محلی که در این حالت یا شما باید به عنوان مدیر شبکه (administrator) باشید و یا از طرف وی اجازه تغییر در تنظیمات ضد ویروس سایمانتک را داشته باشید.

در حالت پیش فرض تنظیمات ضد ویروس سایمانتک جهت جلوگیری از ورود ویروس ها و دور ماندن از ریسک های امنیتی رایج برنامه ریزی شده است. با این وجود، شما می توانید بسته به نیاز خود و یا شرکتتان امنیت این تنظیمات را افزایش و یا برخی از آنها را غیر فعال نمایید.

در صورتیکه ضد ویروس سایماتک توسط مدیر شبکه نصب و اجرا می شود ممکن است برخی از تنظیمات برای شما غیر فعال باشند و یا اصلآ آنها را نبینید. مدیر شبکه می تواند کامپیوتر شما را از راه دور اسکن نماید و یا آنرا بگونه ای برنامه ریزی کند که در روز مشخصی به صورت خودکار کامپیوتر شما اسکن شود.

دانلود:
Symantec AntiVirus Corporate Edition v10.1.7000.7 | For Server

  

 

حذف کلام از موسیقی و فیلم دانلود

کتاب اموزش پی اچ پی در ?? ساعت(?.?مگا)دانلود

روتوش عکس(?.?مگا) دانلود 

رباییات خیام برای ویندوز اکس پی دانلود

دیوان حافظ برای ویندوز اکس پی دانلود

تبدیل فایلهای ویدیویی به3gpکه فرمت قابل پخش در گوشیهاست دانلود 

نسخه?.?.?یاهو مسنجر با حجم?.?? مگا دانلود

با این برنامه فولدر های رنگی بسازید حجم???کیلو دانلود

با کیبوردتان موسیقی بنوازید??? کیلو دانلود

افزودن تصاویر  جالب و انیمیشنی در هنگام چت کردن با حجم?.?? مگا دانلود

اخرین نسخه محبوب زون الارم برای جلو گیری از دسترسی هکران?.? مگا دانلود

طراحی کاور برای سی دی و دی وی دی?.? مگا دانلود

بازی سه بعدی و قدرتمند پوکر??.? مگا  دانلود

یک ساعت دیجیتالی که زنگ اونم خودتون انتخاب کنید??? کیلو دانلود

?? تصویر اتوموبیلهای مدل بالا برای صفحه دسکتاپ??.? مگا دانلود

تصاویر ویدویی را جایگذین صفحه دسکتاپ کنید دانلود

یه بازی اکشن وهیجان انگیز  تفنگی?? مگا دانلود

تماشای بیش از ??? کانال تلوزیونی??? کیلو دانلود

شورت کات سریع برای رسیدن سریع به برنامه ها??? کیلو دانلود

 


  

با این برنامه شما می توانید سرعت اینترنت خود را 200% افزایش دهید.

از اینجا دانلود کنید

 


  


اگه دوستی , آشنایی , فامیلی خارج از کشور دارید حتما این نرم افزار میتونه بهتون کمک کنه
نرم افزاره Gizmo برای این ساخته شده که شما بتونید با هزینه ها و تعرفه های تلفن شهری با بستگان و آشنایانتون در خارج ار کشور یا هر جای دنیا ارتباط برقرار کنید . عملکرد این نرم افزار یه چیزی تو مایه های گوگل تاک هستش و میتونه ارتباط یکنواخت و با کیفیت مناسبی رو در اختیار شما قرار بده
این نرم افزار میتونه اسامیه دوستانتون و همچنین بعضی از مشخصاتشون رو بخاطر بسپاره و اینکه در دو نوع سیستم عامل مختلف یعنی ویندوز و مکینتاش قابل اجراست.


ویژگیهای مهمه نرم افزار :

 امکان برگزاری کنفرانسهای سه و چند نفره صوتی
- کاملا رایگان
- تماس صوتی کم هزینه با تمامه نقاط دنیا
- امکان ارساله پیغامه صوتی

دانلود-نرم افزار با حجم 11.8 MB

************

Xara3D اسم نرم افزار بسیار قدرتمندی هستش برای ساختن متون متحرک که فایل خروجی آن با فرمت gif برای کاربران قابل دسترسی میباشد.
این نرم افزار قدرتنمد و کم حجم با در اختیار داشتن افکتهای گوناگون و سه بعدی به تعداد زیاد میتونه بسادگی خالق متنهای سه بعدی مورد نظر شما با افکتهای بسیار زیبا باشه.
این نرم افزار با در اختیار داشتن ابزاری مناسب برای متحرکسازی متن میتونه خیلی سریع نیازهای شما رو رفع کنه.
Xara3D با در اختیار داشتن محیط ویرایشگر بزرگ و راحت بسیار کاربرپسند طراحی شده و همه چیز بسیار راحت در اختیار شما قرار میگیره.
همچنین این نرم افزار بواسطه محیط ساده میتونه برای کاربران آماتور هم بسیار جالب و سرگرم کننده باشه.

محیط این نرم افزار امکاناتی نظیر تعیین سایز , فونت , رنگ و سایر عوامل موثر بر نمای کلی متن رو در اختیار شما قرار میده.
از انمیشنهای ایجاد شده بوسیله این نرم افزار میتونید در جاهای مختلفی نظیر طراحی صفحات وب بهره بگیرید. در اینصورت نمای کلی و جلوه کار شما بسیار زیبا بنظر خواهد رسید

 

دانلود-نرم افزار با حجم 5.4 MB

************

یک نرم افزار بسیار کاربردی و به طور کلی میشه گفت با استفاده از این نرم افزار شما میتونید ساعت ویندوز خودتون رو زیبا کنید.نمونه تصویر که در زیر است فقط تعداد اندکی از ساعت های این نرم افزار زیباست که نمایان است.شما میتوانید پس از نصب این نرم افزار که یک ساعت روی دسکتاپ شما اضافه میکند آن را جابجا کنید و به هر جای دسکتاپ تغییر مکان دهید.

                          

دانلود-نرم افزار با حجم 1.6 MB

************


حتما تمامی کاربران ویندوز و کلا رایانه های شخصی و کاری میدونن که رم سیستم چه نقش مهم و کلیدی رو برای یک سیستم بازی میکنه. رم همواره ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با سرعت کارکرد سیستم داره در واقع اگه سرعت سیستم شما در سطح مطلوبی نباشه یکی از گزینه های اصلی که میشه در موردش حدس زد وجود اختلال در رم هستش.
این اختلالات ممکن در اثر کارکرد زیاد و آسیب سخت افزاری باشه که احتمالش خیلی کم هست و یا اینکه از لحاظ نرم افزاری مشکل داشته باشه
بطور کلی اگه رم سیستم که بهش حافظه اصلی لقب داده شده بیش از حد نرمال پر بشه و یا از اطلاعات بدرد نخورد و بیخود پر باشه میتونه تاثیر سو در سرعت سیستم داشته باشه.
نرم افزار بسیار قدرتمند و معروف ram cleaner میتونه اطلاعات نالازم واضافی رو از حافظه اصلی سیستم پاک کنه و بدین ترتیب سرعت و کارایی سیستمتون تا حد قابل قبولی افزایش پیدا میکنه.
این نرم افزار جزئیات مربوط به فضاهای اشغال شده رو رو بصورت نموداری در اختیار کاربر قرار میده و همچنین کاربر میتونه مشخص کنه که اگه مثلا حافظه اصلی بیش از 60 درصد پر بشه توسط این نرم افزار بهینه سازی بشه!

دانلود نرم افزار با حجم 800 KB

************

ما ایرانی های که به خوبی با یاهو مسنجر اشنایی داریم ! نرم افزاری برای چت کردن که البته امکانات زیادی در این نرم افزار گنجانیده شده از جمله امکان ارسال و دریافت فایل تا سقف 1 گیگابایت امکان فرستادن پیام های Offline .
Chat Rooms :
امکان استفاده از اتاق های چت در یاهو
Add Friends:
امکان اضافه کردن کاربران Yahoo! و Live Messenger به لیست دوستان
Address Book:
امکان استفاده و ارسال اطلاعات شخصی خودتان به دفترچه یاهو
Call To PC:
امکان تماس با کامپیوترهای دیگر
Voice Confrance:
امکان کنفرانس ها صوتی
New Features: امکانات جدید
البته در نسخه ی 9 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشه که از جمله ی انها میتوانیم به :
New Look For Contact List:
در این نسخه شما لیست مخاطبان خود را با ظاهری جدید مشاهده میکند.
Emoticons In Status:
امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
Brand new skins and emoticons:
اسکین و خندانک های جدید
New Flickr integration:
امکان استفاده و تقسیم کردن تصاویر در سایت Flickr.Com
A new in-line media player:
بدون هیچ گونه پلاگینی میتوانید از امکاناتی مانند فرستادن فیلم عکس Share و Map استفاده کنید.

دانلود نرم افزار با حجم 12.7 MB

************

نرم افزار امنیتیآنتی ویروس Quick Heal جدید‌ترین محصول ایمنی تولید شده به وسیله‌ی Cat است . شرکتی به نام Agnitum بسته‌بندیFirewall را با این محصول تأمین می‌کند .

نصب کننده به کاربر امکان آپدیت تعریف‌های ویروس و ثبت در طول روند نصب را می‌دهد . ویژگی‌‌های استانداردی که شما از آنتی‌ویروس انتظار دارید ، همه جمع هستند .

Quick Heal  می‌تواندmail شما را برای هر خطر احتمالی اسکن کند اما فاقد ویژگی‌های لازم برای کنترل ترافیک وب در رابطه‌با worm ها و سایر کد‌های خطر ساز است . گزارش زنده از اتصالات در حالت خوب و مرتب نشان داده می‌شوند . همه‌ی این اطلاعات برای کاربر پیشرفته مفید می‌باشد .

Firewall می‌تواند به طور اتوماتیک شبکه را اسکن کند و برای آن‌ها مجوز مناسب را بگیرد . تنظیم دستی مجوز برای آداپتور‌ها شبکه‌ها آسان ، کاربر‌ها ، آداپتور‌های شبکه‌ی چند گانه می‌توان یک از آداپتور‌هارا که مورد احتیاج است انتخاب کنند .

Spyware می‌تواند هارد دیسک را برای  Spyware که حتماً نصب شده اسکن کند . آنتی real- time Spywane  ، malware را در هر نقطه از PC شما محدود می‌کند .

محصول دوباره بازبینی شده در اینجا Reaular Edition با قیمت RS    1.575 است که یکسال Update و آپدیت مجانی می دهد. نسخه دیگری وجود دارد، Standard Edition ، که بیشتر از Reaular Edition قیمت و سه سال Upgrade و آپدیت مجانی دارد.

 

                                            

 

دانلود نرم افزار با حجم 18 MB


  


QuickTime
 جدیدترین نسخه نرم افزار معروف QuickTime، این برنامه که محصول شرکت اپل میباشد، برای نمایش تصاویر ویدیوئی در کامپیوتر های مکینتاش و پی سی کاربرد دارد. نسخه مخصوص به ویندوز را میتوانید از طریق لینک زیر دریافت کنید.

دانلود-نرم افزار با حجم 31.7 MB

 کرک نرم افزار:

 User: Dawn M Fredette

  Key: 4UJ2-5NLF-HFFA-9JW3-X2KV

************

این اسکرین سیور با اینکه حجمش پایینه ولی خیلی با حاله.حتما دانلودش کنید.

                       

دانلود اسکرین سیور با حجم 504 KB

************


نرم افزار RecordPad Sound Recorder v2.11 برای ضبط صدا های مورد نظر شما طراحی شده.
این نرم افزار جالب میتونه انواع مختلف صدا ها رو ضبط کنه !هم صداهای داخل سیستمو هم صداهای خارج که از طریق میکروفن امکانپذیر هست.
نرم افزار RecordPad Sound Recorder v2.11 با برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسط با کارت صوتی سیستم صداهای درونی رو با کبفبت قابل ملاحضه ای ضبط میکنه!
همچنین صداهایی که کاربر از طریق میکروفن اقدام به ضبطشون میکنه هم از نظر کیفی در سطح قابل قبولی هستند.
نرم افزار RecordPad Sound Recorder v2.11 فرمتهای مختلفی رو برای ضبط صداها در اختیار شما قرار میده که شامل اغلب فرمتهای صوتی رایج و محبوب دنیا میشوند.این نرم افزار به شما امکان ایجاد Hot key رو هم میده و شما میتونید فرمانهایی رو که زیاد بهشون نیاز پیدا میکنید از طریق صفحه کلید و به انتخاب خودتون داشته باشید.

 

دانلود-نرم افزار با حجم 370 KB

 


  

 

سرور 2008 نسخه‏ی جدید ویندوز ماکروسافت است. که ماکروسافت لینک دانلود آنرا برای مهندسین آی‏تی و برنامه‏نویسان و مهندسین شبکه ارایه داده است که تا تاریخ 30ژانویه به‏صورت رایگان استفاده کنند.


Download : windows Server 2008 Standard RC1 (x86 and x64
Download : windows Server 2008 Enterprise RC1 (x86 and x64
Download : windows Server 2008 Datacenter RC1 (x86 and x64
Download : windows Web Server 2008 RC1 (x86 and x64
Download : windows Server 2008 for Itanium-Based Systems RC1


  
   مدیر وبلاگ
دانلود آهنگ و نرم افزار ها ►◄جوک►◄و ...
شاید آن روز که سهراب نوشت : تا شقایق هست زندگی باید کرد خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید این طور نوشت : هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجـبــــــــــــــــــاریســـــــــــت...! نام های ورودی به وبسایت : www.iceheart.tk www.iceheart.pfd.ir www.iceheart.sub.ir www.iceheart.coo.ir www.iceheart.com2.ir www.iceheart.ir2.ir www.iceheart.dom.ir www.iceheart.org2.ir
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :12
کل بازدید : 347194
کل یاداشته ها : 339


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ