سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 
www.iceheart.coo.ir این آنتی ویروس، نرم افزار منتخب سایت وین بتا می باشد. کاملآ رایگان بوده، بروز رسانی آن مستقیمآ از طریق اینترنت امکان پذیر است بدون هرگونه محدودیتی و از موتور قدرتمند جستجوی ساخته شده توسط کمپانی Symantec برخوردار است.

در نگارش جدید نرم افزار امنیتی شرکت سایمانتک این امکان برای شما فراهم شده است که علاوه بر نصب جداگانه آنتی ویروس (Symantec AntiVirus) برنامه ی محافظ ریسک های امنیتی (Security risk protection) را نیز نصب و استفاده نمایید.

علاوه بر استفاده ی عمومی، بدلیل برخورداری ضد ویروس سایمانتک به برقراری ارتباط با شبکه های داخلی مدیران این شبکه ها نیز می توانند از راه دور کنترل این نرم افزار و نحوه عملکرد آنرا کاملآ در اختیار داشته باشند. در صورتیکه قصد استفاده از این ضد ویروس را دارید به یکی از روش های زیر می توانید آنرا مورد استفاده قرار دهید:

برای یک کامپیوتر شخصی که به هیچ شبکه ای وابسته نمی باشد حالت (A stand-alone computer) را انتخاب نمایید. بطور مثال در یک کامپیوتر خانگی و یا یک رایانه قابل حمل (Laptop) شخصی. برای یک کامیوتر متصل به شبکه های محلی که در این حالت یا شما باید به عنوان مدیر شبکه (administrator) باشید و یا از طرف وی اجازه تغییر در تنظیمات ضد ویروس سایمانتک را داشته باشید.

در حالت پیش فرض تنظیمات ضد ویروس سایمانتک جهت جلوگیری از ورود ویروس ها و دور ماندن از ریسک های امنیتی رایج برنامه ریزی شده است. با این وجود، شما می توانید بسته به نیاز خود و یا شرکتتان امنیت این تنظیمات را افزایش و یا برخی از آنها را غیر فعال نمایید.

در صورتیکه ضد ویروس سایماتک توسط مدیر شبکه نصب و اجرا می شود ممکن است برخی از تنظیمات برای شما غیر فعال باشند و یا اصلآ آنها را نبینید. مدیر شبکه می تواند کامپیوتر شما را از راه دور اسکن نماید و یا آنرا بگونه ای برنامه ریزی کند که در روز مشخصی به صورت خودکار کامپیوتر شما اسکن شود.

دانلود:
Symantec AntiVirus Corporate Edition v10.1.7000.7 | For Server

   مدیر وبلاگ
دانلود آهنگ و نرم افزار ها ►◄جوک►◄و ...
شاید آن روز که سهراب نوشت : تا شقایق هست زندگی باید کرد خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید این طور نوشت : هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجـبــــــــــــــــــاریســـــــــــت...! نام های ورودی به وبسایت : www.iceheart.tk www.iceheart.pfd.ir www.iceheart.sub.ir www.iceheart.coo.ir www.iceheart.com2.ir www.iceheart.ir2.ir www.iceheart.dom.ir www.iceheart.org2.ir
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :18
کل بازدید : 347467
کل یاداشته ها : 339


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ