سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

مجموعه ای از عکس های پشت زمینه برای گوشی موبایل , این عکس ها با کیفیت عالی در موضوع عاشقانه و در سایز مخصوص گوشی های همراه آماده شده است.







 این مجموعه در سایز 320x240 آماده شده است.
 دانلود - با حجم 1.75 مگابایت
 پسورد : www.ir-tci.org ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )


  

شرکت بزرگ گوگل نرم افزار اختصاصی و قدرتمندی را برای جستجو بر روی گوشی موبایل نوکیا تولید کرد. اگر شما هم یکی از دارندگان نوکیا سری N یا سری E هستید می توانید از امکانات این نرم افزار موبایل استفاده کنید. یکی از قابلیت های نرم افزار فوق ایجاد میانبر در صفحه موبایل است که باعث صرفه جویی در وقت کاربران هم خواهد شد. به دلیل تحریم گوگل قابلیت دانلود این نرم افزار برای ایرانیان وجود ندارد , در سایت تخصصی موبایل این تحریم را شکسته ایم و نرم افزار فوق را برای شما معرفی و آماده دانلود کرده ایم.




نرم افزار جستجو گوگل بر روی گوشی موبایل نوکیا - www.Ir-Tci.org


 نرم افزار بر روی کلیه گوشی هیا سری N و سری E نوکیا قابلیت دانلود دارد.
 دانلود - با حجم 180 کیلوبایت
 پسورد : www.ir-tci.org ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )


  

مجموعه جمع آوری شده  شامل 17 آهنگ کوتاه به منظور استفاده برای زنگ SMS است. در این مجموعه تمامی آهنگ ها گلچین شده و با کیفیت بسیار مناسب تهیه شده اند.






 فرمت : MP3
 دانلود - با حجم 800 کیلوبایت
 پسورد : www.ir-tci.org  ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )


  
وقتی که سونی اریسکون K810 ارائه شد ، گفتیم که سونی اریکسون با ارائه نسل جدید تلفن های سایبر شات قدمی جدید در عرصه رقابت موبایل های دوربین دار گذاشته است.

اکنون دستگاهی در جلوی روی ما قرار دارد که می توانیم آن را گامی بلند در راه توسعه تکنولوژی بدانیم.سونی اریکسون K850 را می توان اولین پادشاه 5 مگاپیکسلی ها دانست ، این گوشی نمایان کننده اوج خلاقیت و پیشرفت تکنولوژی های موبایل است.

شاید شما هم پیش خود فکر کنید که این صحبت ها بیشتر تعریف از گوشی است تا نشان دهنده کیفیت واقعی آن ، اما مطمئن باشید ، به محض قرار گرفتن این گوشی در دستانتان ، شما نیز با ما هم نظر می شوید.

ویژگی ای اصلی

  • دوربین 5 مگاپیکسلی با پوشش لنز خودکار و 3 دکمه مخصوص کنترل k850_ofic001.jpg
  • تکنولوژی های ارتباطی Tri-band HSDPA (3.6 Mb), EDGE
  • پایگاه چند رسانه ای قوی ، جستجوی هوشمند و مدیریت برنامه های پیغام راسان
  • یکپارچگی بدنه گوشی و دوربین دیجیتالی آن
  • طراحی جدید و ابداعی D-pad
  • نمایشگر بزرگ 2.2 اینچی بسیار شفاف
  • شکاف کارت حافظه با پشتیبانی 2 کارت در یک زمان
  • رادیو Fm همراه با RDS
  • بلوتوث همراه با A2DP
  • پشتیبانی و اجرای چند برنامه در یک زمان

نقاط ضعف

  • کیفیت پایین D-pad
  • عملکرد غیر معمول دکمه ها
  • عدم پشتیبانی از Wi-Fi و infrared
  • به جا ماندن اثر انگشت بر روی بدنه

k850_ofic002.jpgاین گوشی به دلیل داشتن دوربین سایبر شات 5 مگاپیکسلی و امکانات کلی آن در بین گوشی های سونی اریکسون وکلاس K ، متمایز است. گوشی های مهم دیگر این کلاس ، K550 ، K800 و K810 هستند.

اعتقاد ما بر این است که K850 سهم عمده ای را در بازار به خود اختصاص خواهد داد ، این گوشی با قدرت بالایی که دوربینش دارد ، همین طور عملکرد سریع و امکانات بالای برنامه های آن می تواند توجه همگان را به خود جلب کند.

این گوشی حدودا یک سال بعد از N95 معرفی شد ، البته N95 بی چون و چرا از رقیب خود K850 برتر است مخصوصا وقتی که بحث در مورد اجزایی دیگر غیر از دوربین های دو گوشی باشد.

گوشی های 5 مگاپیکسلی دیگر مانند LG KU990 ، Samsung G600 ، Samsung F700 و Nokia N95 8GB نیز به زودی بازار تلفن های دوربین دار را پر می کنند که قیمت پایه همه آنها از 430 یورو شروع خواهد شد.

مشکل K850 این است که خیلی دیر معرفی شد و به عقیده ما اگر تمامی این گوشی ها در یک زمان معرفی می شدند آنگاه می توانستیم مطمئن شویم که K850 چقدر می تواند از حریفانش پیشی بگیرد.


  

گوشی تلفن همراه LG K920 اولین مدل موجود در بازاراست که دارای دوربین 5 مگاپیکسل می باشد . انچه درادامه می خوانید نتیجه مقایسه دوربین این مدل با دوربین گوشیهای تلفن همراه Sony Ericsson K800 و Nokia N73 می باشد که در بازار اکنون دارای بهترین دوربین 3 مگاپیکسل هستند :

N73نوکیا N73 عکسهای over-saturated, over-sharpened, high-contrast می گیرد که به دید غیر حرفه ایی جالب و قابل توجه هستند . مشکل موقعی بروز می کند که بخواهید از محیطی دارای رنگهای زیاد و کنتراست بالا عکس بگیرید . بهر حال نوکیا N73 زمانی برنده بی رقیب خواهد بود که دارای رنگهایی مشابه رنگهای سونی باشد . سونی در دوربینهای دیجیتال خود این موضوع را بخوبی حل کرده است ولی در مورد مدلهای جدید این شرکت این موضوع بصورت حل نشده باقی مانده است .

اما درمورد سونی اریکسون K800 عکسهای گرفته شده مورد پردازش قرار نمی گیرند و برای ویرایش مناسب هستند .

البته اگرچه مقایسه دوربین 3 مگاپیکسل با 5 مگاپیکسل غیر عادلانه است اما ما این مقایسه را برای درک تفاوتها برای شما انجام دادیم تا ببینید که آیا ارتقا به دوربین 5 مگاپیکسل ارزش دارد یا نه . لذا برای عادلانه بودن این مقایسه تصمیم گرفتیم رزولوشن عکسهای گرفته شده با دوربین 3 مگاپیکسل را تا 5 مگاپیکسل بالا ببریم و در این متد عیبهای تصاویر نیز برگتر می شوند .

در مشاهده عکسها بصورت 100% هیچکدام از انها در صفحه مانیتورهای امروزی جا نمی شوند . به دلیل زیاد بودن عکسهای گرفته شده برای مشاهده آنها می توانید به این آدرس مراجعه کنید.

مقایسه عکسهای گرفته شده در فضای داخل استودیو :

تمام عکسها در شرایط یکسان و زیر نور سفید گرفته شده اند . عکسهای LG KG920 دارای رزولوشن بهترو رنگهای طبیعی تر و نویز کمتر می باشد . البته سازندگان این مدل در معرفی آن به وجود سنسور دردوربین دستگاه اشاره ایی نکرده اند . سنسوری که از سنسور گوشیهای تلفن همراه بزرگتر و مشابه سنسور موجود در دوربینهای دیجیتال با کیفیت پایین است .
رنگ عکسهای K800 سونی اریکسون کاملا خاموش است مخصوصا در مورد رنگ سبز در حالیکه عکسهای N73 دارای مشکل اساسی در نمایش رنگ زرد است . در بعضی موارد oversaturation ارزشمند می شود . در عکسهای N73 به رنگ زرد مکعب دقت کنید .

LG K920 در مقایسه عکسها در حالت کنار هم چیده شده در حالت ماکرو هم LG KG920 برنده بی رقیب است .

مقایسه عکسهای گرفته شده در فضای باز : Outdoor

اولین نکته ایی که در عکسهای این موضوع جلب توجه می کند وجود رنگ زرد درعکسهای LG KG920 است . در مورد منظره هایی که دارای رنگهای زیاد نیستند باید گفت که سونی اریکسون K800 بهترین و طبیعی ترین عکس را می گیرد . اما در مورد منظره های که دارای رنگهای زیادی هستند عکسهای N73 بسیار شبیه عکسهای LG KG920 است .
عکسهای گرفته شده با گوشی ال جی smoother از نوکیا و سونی اریکسون است .

مقایسه عکسهای گرفته شده در فضای داخل : Indoor

در فضای داخل در صورتیکه نور کافی موجود نباشد ال جی با کمک سنسور بزرگتر خود عکسهای بهتری می گیرد . عکسهای آن در این محیط مشابه عکسهای گرفته شده توسط دوربینهای دیجیتال است .

در این عکسها نیز دوباره ته رنگ زرد دیده می شود که در این محیط طبیعی است . وجود اختلافهایی در رنگ چراغ موجود در یکی از عکسهای گرفته شده با نوکیا ازاین محیط شبهه عدم وجود low-pass filter را در این دستگاه تقویت می کند . نقش این فیلتر که در اکثر دوربینهای دیجیتال موجود است بهتر کردن کیفیت عکس از راههای مختلف نظیر حذف لبه های ناهموار و … می باشد . وجود اختلاف در رنگ اشیای سفید در عکس از علایم فقدان این فیلتر است . نوکیا N73 دوست دارد همه چیز را رنگی نشان دهد حتی رنگهای سفید را

مقایسه عکسهای گرفته شده با استفاده از فلاش :

بر اساس اعلام سازندگان ال جی فلاش موجود در KG920 از نوع strobe flash است .یعنی از نوع LED flash نیست که در اکثر گوشیهای تلفن همراه بکار رفته است و بسیار شبیه xenon flash بکاررفته در سونی اریکسون K800 می باشد . فلاش نوکیا N73 از نوع معمولی LED می باشد .پس از نظر تئوری نوکیا توان رقابت با سونی اریکسون و ال جی را دارانیست . در آزمایش اول از یک دیوار سفید و از فاصله یک متری در تاریکی عکس گرفته شد که بهترین نتیجه مربوط به ال جی بود و در مقام دوم سونی اریکسون قرار می گرفت .
در آزمایش دوم از یک دیوار آجری و از فاصله دو متری در تاریکی عکس گرفته شد که متاسفانه ال جی نتیجه معکوس داد و سونی اریکسون اول و نوکیا دوم شد . K800
پس برای گرفتن عکسهای واضح توسط این مدل از ال جی بهتر است از فاصله نزدیک عکس بگیرید .

مقایسه از نظر Performance

در این مورد سونی اریکسون K800 با اختلاف کمی نسبت به نوکیا N73 در صدر قرار می گیرد . البته باید توجه داشت که N73 یک اسمارت فون است و مطمئنا باید آهسته تر از بقیه باشد اما در عین حال دارای اختلاف کمی هم درزمان فوکوس خودکار و هم در زمان ذخیره کردن عکسها با K800 بود .
فوکوس خودکار در هر دو گوشی دارای دوربین 3 مگاپیکسل عالی بود ولی LG KG920 در این زمینه ما را ناامید کرد . درست است که این دستگاه باید داده های زیادی را پردازش کند به دلیل بزرگ بودن عکسها ولی ذخیره عکسها زمان زیادی می برد . فاصله زمانی یک عکس تا عکس بعدی در این مدل حدود 10 ثانیه بود .

نتیجه :

همانطور که انتظار می رفت تقریبا در تمام زمینه های آزمایش LG KG920 نسبت به رقبای 3 مگاپیکسلی خود برنده شد . همچنین این مدل دارای حالت ماکرو و پویایی فوق العاده در عکس گرفتن است .

معایبی که در این مدل مشاهده شد عبارتند از : اجرای آهسته slow performance ووجود ته رنگ زرد در حالت تنظیم خودکار سفیدی عکس در فضای باز.

در مورد نوکیا N73 و سونی اریکسون K800 باید گفت که هر دو دارای دوربینهای خوبی برای عکسبرداری هستند اما اگر شما عکسها را بصورت جالب وبدون ویرایش بعدی نیاز دارید بهتر است N73 را انتخاب کنید ولی اگر عکسها را بصورت خام می خواهید که بعدا آنها را ویرایش کنید بهتر است K800 را انتخاب کنید .


  
این دفعه می خوام یه خورده راجع به کا800براتون بنویسم.

اول جدول مشخصات:

 

مشخصات
نام گوشی:  K800 
تاریخ معرفی :  ماه فوریه سال 2006

باند فرکانس:

باند :

 UMTS / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
سیستم عامل نوع:  ندارد
مشخصات ظاهری وزن: 115 گرم
سایز (میلی متر) :  طول : 105 عرض : 47 ضخامت : 22
رنگ بندی گوشی :  مشکی – قهوه ای

مشخصات صفحه نمایش نوع: TFT با قابلیت نمایش 262144 رنگ
ابعاد: 240x 320 پیکسل
صفحه نمایش لمسی: ندارد
حالت اسکرین سیور: دارد
تصویر زمینه: دارد

مشخصات دوربین نوع: 3.2 مگاپیکسل دارای فوکوس اتوماتیک و لنز سایبرشات و دوربین دوم VGA
قابلیت بزرگنمایی: 16 برابر
ابعاد عکس : 2048x1536 پیکسل
قابلیت فیلمبرداری: دارد QCIF
مدت فیلمبرداری: به میزان حافظه
فلاش: دارد از نوع xenon

مشخصات صدای زنگ نوع: پلی فونیک 72 کاناله
قابلیت دریافت زنگ: دارد
پخش MP3 به جای زنگ: دارد

مشخصات پخش کننده موزیک نوع: MP3 player
قابلیت پخش: MP3, M4A, 3GP, AMR, WAV, G-MIDI 1, Real 8

مشخصات حافظه حافظه گوشی: 64مگابایت
حافظه مموری کارت : دارد 64مگابایت کارت (Memory Stick Micro (M2
دفترچه تلفن: دارد
نمایش تصویر تماس گیرنده: دارد

ابزار ارتباطی گوشی پورت: USB
بلوتوث: دارد نسخه 2
اینفرارد: دارد
GPRS : دارد Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps
EDGE : ندارد
HSCSD : دارد

: 3G

دارد 384kbps
Wireless LAN: ندارد

بازی نام بازی : دارد با فابلیت دانلود

مرورگر اینترنت WAP : دارد نسخه ی 2
xHTML : دارد
HTML : دارد

سایر مشخصات
messaging  : SMS, EMS, MMS, Email, Instant Messaging
تایپ هوشمند T9 : دارد
ویبره : دارد
آیفون : دارد
منشی تلفنی : ندارد
سیستم ضبط صدا: دارد
سیستم شماره گیری با صوت: دارد
فرمان صوتی : دارد
رادیو : دارد FM با RDS
چراغ قوه: ندارد
فن آوری Push to talk : ندارد
مکالمه تصویری: دارد
قابلیت ویرایش آفیس: ندارد
قابلیت نمایش Pdf : ندارد
قابلیتهای دیگر: Java MIDP 2.0

مشخصات باتری نوع: Standard battery, Li-Ion
زمان مکالمه مداوم: 7 ساعت
زمان آماده به کار: 350 ساعت

وسایل جانبی هندزفری: مدل HPM-85 و مدل HPM-82 و مدل HPM-65 و مدل HPB-60
هندزفری بلوتوث: مدل HBH-DS970 ومدل HBH-PV700 ومدل HBH-IV835 و مدل HBH-GV435 و مدل HBH-PV705
کارکیت:
کارکیت بلوتوث: مدل HCB-100
کابل:
هلدر: مدل HCH-60
قابلیت نصب دوربین:
کیبورد بیسیم:
شارژر: مدل CST-60 و مدل CST-75
شارژر فندکی: مدل CLA-60
 

در مجموع K800 گوشی خوب و عالییه ولی بیشتر یه دوربین خوبه


  

Fscaller v3.03

 

این برنامه عکس و مشخصات تماس گیرنده را نمایش

 

لینک دانلود برای گوشی های سری ?? و N??

(S60 & N70)

>>>> دانلود <<<<

حجم ??? کیلوبایت


  
   مدیر وبلاگ
دانلود آهنگ و نرم افزار ها ►◄جوک►◄و ...
شاید آن روز که سهراب نوشت : تا شقایق هست زندگی باید کرد خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید این طور نوشت : هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجـبــــــــــــــــــاریســـــــــــت...! نام های ورودی به وبسایت : www.iceheart.tk www.iceheart.pfd.ir www.iceheart.sub.ir www.iceheart.coo.ir www.iceheart.com2.ir www.iceheart.ir2.ir www.iceheart.dom.ir www.iceheart.org2.ir
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :26
کل بازدید : 347492
کل یاداشته ها : 339


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ