سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://www.iceheart.coo.irنسخه جدید پیغام رسان فوری یاهو مسنجر (Yahoo Messneger) نگارش آزمایشی 9.0.0.797 Beta ارائه شد.

پیغام رسان فوری شرکت یاهو برای شما این امکان را فراهم می آورد تا با دوستان خود در هر گوشه ای از دنیا به راحتی و بصورت آنلاین صحبت نمایید. برخلاف سیستم ایمیل، مکالمات این گونه نرم افزارها بلافاصله پس از ارسال نمایش داده می شوند.

با نصب این نرم افزار بر روی سیستم خود همچنین به امکاناتی مانند گفتگوی صوتی، امکان ارسال و دریافت فایل، مشاهده وب کم و یا گوش دادن به اخبار گوناگون از طریق یک رادیوی اینترنتی دست خواهید یافت.

یاهو مسنجر 9 نسخه آزمایشی از امکاناتی همچون انتقال فایل ها با سرعت بیشتر و اشتراک تصاویر ویدیویی درون پنجره گفت و گو برخوردار است. اما به سبب آزمایشی بودن این نسخه، دریافت و نصب آن تنها برای کاربران آشنا به این نرم افزار توصیه میشود در غیر این صورت از آخرین نسخه پایدار این ابزار استفاده نمایید.

تصاویر:
کلیک کنید 

دانلود: Yahoo! Messenger 9.0.0.797 Beta | لینک جانبی


   مدیر وبلاگ
دانلود آهنگ و نرم افزار ها ►◄جوک►◄و ...
شاید آن روز که سهراب نوشت : تا شقایق هست زندگی باید کرد خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید این طور نوشت : هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجـبــــــــــــــــــاریســـــــــــت...! نام های ورودی به وبسایت : www.iceheart.tk www.iceheart.pfd.ir www.iceheart.sub.ir www.iceheart.coo.ir www.iceheart.com2.ir www.iceheart.ir2.ir www.iceheart.dom.ir www.iceheart.org2.ir
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :17
کل بازدید : 347102
کل یاداشته ها : 339


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ